Onderneemster in detailhandel
Markten

Retail en detailhandel

Samen werken aan de toekomst van uw (web)winkel

De coronacrisis heeft grote impact op de retail- en detailhandel, zowel in positieve als negatieve zin. Waar de food sector in april een hogere omzet realiseerde, kende de non-foodsector in april de grootste krimp (van 16%) sinds 2005. Binnen de non-foodsector zijn grote verschillen te zien. Zo noteerden doe-het-zelfwinkels de grootste omzet sinds 2005, terwijl de kleding- en schoenenwinkels de grootste krimp leden sinds 2005.

De groei is vaak online te vinden. Zowel voor pure webshops, als voor fysieke winkels die stappen maken met hun e-commerce activiteiten. Door veranderend klantgedrag, nieuwe aanbieders met hoge servicelevels, demografie en technologie verandert de markt fundamenteel. Innovatie is noodzakelijk om op deze veranderingen in te spelen. Maar ook met persoonlijke dienstverlening kan meerwaarde geboden wordt.

ABAB in de sector retail en detailhandel

Wat zijn uw plannen voor de toekomst? Gaat u voor bricks, clicks of beide? Wij helpen u slim in te spelen op nieuwe trends en ontwikkelingen. Onze specialisten zijn thuis in de retail en detailhandel en helpen u mogelijkheden te benutten en plannen in te calculeren. Samen werken wij aan de toekomst van uw (web)winkel.

Neem contact op

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact op met een adviseur van een vestiging bij u in de buurt of vul het contactformulier in.

Aanmelden e-mailnieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen via onze maandelijkse e-mailnieuwsbrief
Meld u direct aan