Kinderopvang
Markten

Kinderopvang

Uw kinderopvang en ABAB

Als ondernemer in de kinderopvang heeft u te maken met ontwikkelingen en uitdagingen als krapte op de arbeidsmarkt, toezicht op uitvoering van wet- en regelgeving, veranderingen in het toeslagenstelsel en samenwerking met het onderwijs. Wellicht overweegt u uw organisatie te verkopen of een concullega over te nemen. Onze adviseurs ondersteunen u graag bij deze vraagstukken.

Kennis, expertise en partnerschap

Onze adviseurs ondersteunen u bij het stroomlijnen van uw bedrijfsvoering en financiën. Onze adviseurs denken met u mee op organisatorisch, financieel en fiscaal gebied, maar ook bij het vormgeven van uw personeelsbeleid. De pedagogisch medewerkers bepalen immers voor een groot deel de kwaliteit van de opvang. Wij bieden kennis en expertise, maar vooral ook partnerschap.

U kunt bij ons terecht met vraagstukken op het gebied van onder andere:

  • strategie en organisatie-inrichting;
  • wet- en regelgeving (en toezicht hierop door bijvoorbeeld de GGD)
  • financieel beheer
  • accountantscontrole;
  • bedrijfsverkoop;
  • bedrijfsovername;
  • externe financiering en subsidies;
  • personeelsmanagement;
  • strategisch personeelsbeleid;
  • subsidies;
  • automatisering en privacy.

Zo dragen wij een steentje bij aan het succes van uw onderneming.

Anticiperen op toekomstige ontwikkelingen

Om succesvol te kunnen zijn, moet u anticiperen op ontwikkelingen binnen en buiten uw bedrijf. Hiervoor is aansturing van het bedrijf volgens een heldere strategie noodzakelijk. Deze strategie is de leidraad voor de ontwikkeling van uw bedrijf richting de toekomst en geeft aan welke stappen u moet zetten om doelstellingen te realiseren. Denk daarbij aan investeringen, personeelsbeleid en capaciteitsverbetering. Maar ook uw eigen positie als directeur/aandeelhouder in het bedrijf en in privé vraagt om goed inzicht en keuzes. 

Onze werkwijze

Bij ABAB heeft u een relatiemanager, een persoonlijke sparringpartner op wie u kunt rekenen bij alle aspecten van uw bedrijfsvoering. Die kijkt met u vooruit om tijdig te anticiperen op kansen en uitdagingen. Hij kent u en uw onderneming en is veelal uw eerste aanspreekpunt bij voorkomende vraagstukken. Bij specifieke ondernemingsaspecten waarop u meetbare resultaten wilt boeken, brengt hij u op het juiste moment met de juiste specialist in contact. Gespecialiseerde adviseurs leveren op maat gesneden advies en ondersteuning.

Onze adviseurs werken samen in vaste multidisciplinaire teams, zodat alle facetten worden geborgd. Doordat onze adviseurs veelvuldig met elkaar samenwerken, kunnen wij u niet alleen op inhoud, maar ook op procesniveau volledig ondersteunen. Deskundigheid, flexibiliteit, daadkracht en efficiency staan hierbij centraal. Zo bieden wij nog meer toegevoegde waarde voor u en uw onderneming.

Meer weten?

Dankzij ons uitgebreide team van accountants, consultants en fiscalisten kunnen wij al uw vraagstukken vanuit een multidisciplinaire aanpak beantwoorden. Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op met Peter van den Hurk, senior relatiemanager, via telefoonnummer 024-6485845 of stuur Peter een e-mail.

Services

  • Bedrijf kopen

    Of u nu uw bedrijf wilt uitbreiden door middel van een bedrijfsovername of als startende ondernemer een bedrijf wilt kopen, u kunt altijd bij ons terecht.
  • HX Advies: sociale veiligheid, gezondheid en personeelsontwikkeling

    Blije medewerkers presteren beter. Het is de reden dat succesvolle bedrijven zo veel waarde hechten aan werkbeleving. De adviseurs van HX Advies helpen u op weg naar een optimale werkbeleving.
  • Loonheffingen

    Als ondernemer met personeel heeft u te maken met vraagstukken op het gebied van loonheffingen. Onze adviseurs kunnen u hierbij adviseren en begeleiden.
Aanmelden nieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws
Meld u direct aan