Administratieve ondersteuning
Bij ondernemen hoort ook het voeren van een administratie en het doen van fiscale aangiften. De accountants van ABAB bieden u de ondersteuning die u wilt. U bepaalt zelf in hoeverre u de administratie uitbesteedt.
U kiest
1. ABAB verzorgt uw volledige administratie op onze vestiging
U overhandigt ons uw facturen, kas- en bankbescheiden. Onze assistent-accountant verzorgt uw administratie op onze vestiging.
2. ABAB verzorgt uw volledige administratie bij u op kantoor
Uw facturen, kas- en bankbescheiden bevinden zich bij u op kantoor. Onze assistent-accountant verzorgt bij u op locatie de administratie.
3. U boekt alleen uw verkoopfacturen en ABAB verzorgt de overige administratie
U draagt alleen zorg voor de facturatie aan uw klanten. Onze assistent-accountant verzorgt de overige administratieve boekingen.
4. U voert uw eigen administratie en ABAB adviseert
U voert uw volledige administratie. ABAB Accountancy biedt u ondersteuning op de momenten dat u deze nodig heeft.
Bij al deze keuzes heeft u via uw persoonlijke omgeving in Mijn ABAB op ieder gewenst moment financieel inzicht en toegang tot managementinformatie.
Voordelen van uitbesteding van uw financiële en fiscale administratie
- Tijdwinst: u heeft meer tijd en ruimte om te ondernemen.
- Wij zijn op de hoogte van de nieuwe wet- en regelgeving en van fiscale mogelijkheden. In de aangiften worden deze zaken meegenomen, zodat u zo min mogelijk belasting hoeft te betalen.
Onze werkwijze
Verzorgen wij uw administratie? Dan wordt dit door vaste medewerkers gedaan. Onze assistent-accountants voeren onder andere de volgende werkzaamheden voor u uit:
- Het inboeken van bankafschriften en kasmutaties.
- Het verwerken van inkomende en uitgaande facturen.
- Het verwerken van personeelskosten en het verzorgen van de btw-aangifte.
Een juiste opzet van uw administratie garandeert dat u beschikt over complete management- en stuurinformatie. Wij zorgen er bovendien voor dat de administratie zodanig wordt opgezet, dat deze ruimte biedt voor toekomstige groei. Zo bent u verzekerd van een goede basis voor uw fiscale aangiften en inzicht in uw bedrijfsvoering.
Meer ondersteuning nodig?
Heeft u door bijvoorbeeld groei of zwangerschapsverlof meer ondersteuning nodig? Door gebruik te maken van ABAB Online boekhouden is het mogelijk om zelf (een deel van) uw administratie te voeren. In welke mate? Dat bepaalt u. Uiteraard kunnen wij ook ondersteuning bieden waarbij wij gebruikmaken van uw eigen boekhoudpakket.
Neem voor meer informatie over het ondersteunen bij het opzetten en inrichten van uw administratie contact op met Erik Gilden, via telefoonnummer 040-2942694 of stuur Erik een e-mail.