ABAB is businesspartner voor ondernemers en biedt naast accountancy dienstverlening een breed scala aan adviesdiensten. Met bijna honderd jaar ervaring en zevenhonderd betrokken medewerkers, verspreid over veertien vestigingen is ABAB het verlengstuk van ondernemingen. ABAB werkt niet alleen vóór ondernemers, maar vooral ook mét ondernemers. Wil je meer weten over de werksfeer, opleidingsmogelijkheden en hoe wij de balans houden tussen werk en privé?

Bekijk je carrièrekansen.

Jouw ontwikkeling staat bij ABAB voorop

ABAB kent verschillende opleidingsprogramma’s afhankelijk van de loopbaanfase waarin je verkeert en bij welke discipline je werkzaam bent. Denk hierbij aan het Young Professional Programma (YPP) voor assistent-accountants in opleiding tot accountant. Daarnaast kennen we ook een intern opleidingsprogramma voor onze managers en directeuren, alsook voor aankomend leidinggevend talent. Er zijn daarnaast diverse andere opleidingsprogramma’s die op maat worden aangeboden. Wij investeren volop in individuele ontwikkeling. Afhankelijk van jouw leerdoel en ambitie helpen we je een passende cursus of opleiding te vinden.

Van betekenis én ondernemend

Onze organisatie heeft een platte structuur. De lijntjes zijn kort waardoor er volop kansen zijn om zelf het voortouw te nemen. Met veel eigen verantwoordelijkheid voelen ondernemende professionals zich bij ons helemaal thuis. Anders dan de meeste accountancykantoren hebben we géén partnerstructuur. Dat zorgt voor een andere bedrijfsdynamiek.

Persoonlijke werksfeer

We voelen ons betrokken bij ons werk en bij elkaar. De sfeer binnen ABAB is collegiaal, we zetten ons samen in voor een professionele dienstverlening aan onze klanten. We hebben een leeftijdsbewust personeelsbeleid, gericht op duurzame inzetbaarheid.  Voor iedere loopbaanfase bieden we je passende ondersteuning. Dit varieert van het aanbieden van een loopbaanscan tot het begeleiden van jou (en je partner) naar je pensioen.