Aangifte Plus
De administratie van uw onderneming, aangiften en alles wat erbij komt kijken, kost tijd. Wij ondersteunen u graag bij het verzorgen van uw fiscale aangiften. Dit biedt u meer tijd en ruimte om te ondernemen.

Wat is ABAB Aangifte Plus?
U bent verplicht om uw aangifte omzetbelasting (btw) in te dienen. Dit geldt ook voor de aangifte inkomstenbelasting. Wij zijn op de hoogte van fiscale kansen voor ondernemers. In de aangiften worden deze zaken meegenomen, zodat u zo min mogelijk belasting hoeft te betalen.
Kiest u voor ABAB Aangifte Plus, dan verzorgen wij uw belastingaangiften op tijd en adequaat. Periodiek dienen wij voor u de btw-aangifte in. En aan het einde van het jaar maken wij de jaarcijfers op en verzorgen de complete aangifte inkomstenbelasting voor u (en uw partner).
Hoe werkt ABAB Aangifte Plus?
Persoonlijk contact in de samenwerking staat bij ABAB voorop. Daarom worden de diverse werkzaamheden bij ons verzorgd door een vast team. U kunt met al uw vragen bij ons terecht, Wij helpen u direct. Bovendien wijzen wij u op kansen en risico’s. Dat maakt u als ondernemer nog slagvaardiger.
ABAB Aangifte Plus is volledig geïntegreerd in uw persoonlijke omgeving in Mijn ABAB. U vindt hier ook uw persoonlijke dashboard, een uitgebreide bedrijfsmonitor en uw eigen dossier.
Ook administratieve ondersteuning nodig?
Wilt u meer dan alleen uw fiscale aangiften door ons laten verzorgen? Ook dan hebben wij diverse mogelijkheden. Lees meer over administratieve ondersteuning of neem contact op met Erik Gilden via telefoonnummer 040-2942694 of stuur Erik een e-mail.