Dag 1. Ik als CEO van het bedrijf

Donderdag 7 september 2017

In totaal vinden er zes bijeenkomsten plaats en een aantal tussentijdse bedrijfsbezoeken. Eén keer per maand vindt er een bijeenkomst plaats op een wisselende locatie in Brabant. Tijdens elke bijeenkomst staat een thema centraal.

Tijdens deze eerste bijeenkomst gaan we ons oriënteren op wat er nodig is om ondernemer te zijn. Welke competenties zijn belangrijk? Wat vraagt het om de CEO van een bedrijf te zijn? In hoeverre is dat in de agrarische sector anders? Word je ondernemer omdat je vader dat was of omdat je daarvoor de capaciteiten hebt?  Wie wil groeien in het eigen ondernemerschap, komt zichzelf tegen. Waarvan krijg je energie en waarin loop je vast? Hoe goed ken je jezelf? Wat zijn jouw capaciteiten? Welke capaciteiten moet en kun je ontwikkelen en hoe dan?

- Spreker: Marlies Bosker, Movaeres
- Begeleiding ABAB: Paul Bosch (paul.bosch@abab.nl)

Programma bijeenkomsten
1. Donderdag 7 september 2017: Ik als CEO van het bedrijf
2. Donderdag 5 oktober 2017: De agrarische sector in de wereld
3. Donderdag 2 november 2017: Innovatie
4. Donderdag 7 december 2017: De toekomst van het bedrijf
5. Donderdag 18 januari 2018: De CFO van het bedrijf
6. Donderdag 8 maart 2018: Hoe realiseer ik mijn ondernemersplan? 

Terug naar het nieuwsbericht

Aanmelden e-mailnieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen via onze maandelijkse e-mailnieuwsbrief
Meld u direct aan