‘Als er zo veel op je afkomt, is het fijn om te kunnen overleggen’

29 mei 2020
Referentie

We hebben momenteel allemaal te maken met de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook bij ABAB Accountants en Adviseurs zorgt dit voor een andere manier van werken. Het aantal fysieke contacten van medewerkers met elkaar en met klanten wordt tot het minimum beperkt. Dit betekent dat overleggen en afstemming telefonisch, via de e-mail of op andere wijze digitaal plaatsvinden. Klanten zijn veelal tevreden over de dienstverlening van ABAB in deze crisistijd. “We hebben goed contact en krijgen goede tips.”

In gesprek met:
David Verbaarendse, Revo Taxi
Revo Taxi

Hard geraakt

De taxibranche is hard geraakt door de uitbraak van het coronavirus en de getroffen maatregelen. Daar kan David Verbaarendse van REVO Taxi uit Bergen op Zoom over meepraten. De ondernemer heeft zijn taxi’s tijdelijk gestald in een leegstaande kas. Zo kon hij de verzekering schorsen en dat scheelt kosten. Het grootste deel van de honderdveertig chauffeurs zit noodgedwongen en doorbetaald thuis.

Veel en goed contact

Het zijn rare tijden, waarin veel op de ondernemer afkomt. Hij is erg tevreden over de dienstverlening van ABAB in deze crisistijd. “Ik heb direct vanaf het begin van de crisis veel en goed contact gehad met directeur Accountancy Kees Hermes en accountant Patrick Schijven. Zij gaven me goede tips. Je staat als ondernemer zelf niet overal bij stil, dus het is fijn om dingen te kunnen bespreken.” Het contact verliep veelal telefonisch, beeldbellen is nog niet voorgekomen. Verbaarendse: “Voorheen bespraken we ook al veel zaken telefonisch, dat is dus niet veranderd en werkt prima. Voorheen kwamen ze nog wel eens langs, nu hebben we nog vaker contact dan normaal. Ik ben echt heel tevreden.” 

Specifiek advies voor mijn bedrijf

Verbaarendse roemt de proactieve benadering van ABAB. “Ze hebben me echt geholpen met het aanvragen van de NOW-regeling (tijdelijke noodmaatregel overbrugging voor behoud werkgelegenheid) en de continuïteitsbijdrage. Dan vragen ze: ‘heb je daar al aan gedacht?’ Ook krijg ik specifiek advies dat voor mijn bedrijf van toepassing is. Daar ben ik blij om, want dat levert meteen resultaat op. Het is ook heel fijn dat je op die momenten dat er veel op je afkomt, even ruggespraak kunt houden.” 

Wij gaan graag met u in gesprek

Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Wij maken graag tijd voor een uitgebreide kennismaking. Neem contact op met Kees Hermes, directeur accountancy, voor een vrijblijvende afspraak, via telefoonnummer 076-5438035 of stuur Kees een e-mail.

Wilt u meer weten over dit onderwerp? Onze specialist helpt u graag verder!

E-mail Kees
Aanmelden e-mailnieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen via onze maandelijkse e-mailnieuwsbrief
Meld u direct aan