ABAB als werkgever

2 december 2016
Artikel

ABAB is een fullservice accountants- en adviesorganisatie en een persoonlijke sparringpartner op wie onze klanten kunnen rekenen bij alle aspecten van hun bedrijfsvoering. We kijken samen met de klant vooruit om tijdig te kunnen anticiperen op kansen en uitdagingen. Met op maat gesneden advies en ondersteuning dragen we proactief bij aan het succes van ondernemingen. Allround en Alert dus.

ABAB als werkgever

ABAB Accountants en Adviseurs:  Persoonlijk, helder en proactief

 

Wat verwachten onze klanten?

Klanten verwachten enerzijds dat wij hen ontzorgen en anderzijds dat we hen proactief helpen bij het realiseren van groeikansen. Informatie  en advies  is toegankelijk, helder en begrijpelijk, maar biedt vooral ook toegevoegde waarde. Dat maken we waar in ons persoonlijke contact en de manier waarop we werken.

Wat mag je van ons verwachten?

Vrijheid, verantwoordelijkheid, collegialiteit. ABAB heeft je veel te bieden. We vinden het belangrijk dat jij met plezier bij ons werkt en dat je je bij ons thuis voelt. Maar ook dat je de ruimte neemt én krijgt om je verder te ontwikkelen. We bieden je een uitdagende werkomgeving met mooie kansen. Het is aan jou om deze kansen te benutten.

Het voordeel van een klantgerichte organisatie

ABAB is voor ondernemers een allround accountancy- en adviesorganisatie. We hebben een brede dienstverlening. Je werkt als collega vanuit je eigen specialisme, maar je bent ook vaak betrokken bij andere specialismen. Daarom werken onze medewerkers intensief samen in multidisciplinaire teams. Dit betekent dat we de mogelijkheid bieden om in teamverband te werken op een zeer divers en aansprekend klantenportfolio. Als team bereiken we samen het beste resultaat. Door middel van een intensief klantcontact, praktische begeleiding en een daadkrachtig advies begeleiden we samen onze klanten richting de toekomst.

Het voordeel van de juiste mentaliteit

ABAB biedt jou een uitdagende werkomgeving met veel vrijheid. De mogelijkheid initiatief te tonen, jezelf te ontplooien, door te groeien en jouw ambitie waar te maken. We geven jou daar veel ruimte voor. In ruil daarvoor verwachten we, dat jij jezelf continu ontwikkelt. Binnen je vakgebied en op het gebied van communicatieve en sociale vaardigheden. Deze vaardigheden scoren bij ons namelijk minstens zo hoog.

Het voordeel van een informele sfeer

Bij ABAB zijn we bereid zaken meteen op te pakken. Samen met collega’s en klanten. Dit doen we in een open, informele werksfeer, waarbij duidelijkheid, vriendelijkheid en een no-nonsense houding centraal staan. Plezierig werken en persoonlijke aandacht daar draait het bij ons om. Onze manier van werken is – naast onze uitgebreide vakkennis – de reden dat klanten en medewerkers voor ons kiezen.

Het voordeel van een goede balans tussen werk en privé

ABAB heeft 14 vestigingen in het zuiden van het land. Lokale aanwezigheid vinden we belangrijk voor onze klanten en onze collega’s. Vanwege onze lokale betrokkenheid weten we wat er in de omgeving van onze klanten speelt. Voor onze medewerkers is het mogelijk om in de directe omgeving van hun woonplaats te werken. Je hebt dus minder last van files en minder reistijd.

ABAB biedt collega’s een prima salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. We zorgen ervoor dat jouw talenten optimaal worden benut. Daarnaast letten we op een goede balans tussen werk en privé. Werken bij ABAB betekent werken in een uitdagende werkomgeving, waar aandacht is voor jou.